رئیس کمیسون هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت : دشمن نمی تواند علیه ما گزینه نظامی را انتخاب کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام ذوالنور در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه افزود : جمهوری اسلامی ایران به سطحی از توانمندی رسیده که هزینه های دشمن را بالابرده است و دیگر نمی تواند گزینه نظامی را علیه ما انتخاب کند .

وی اضافه کرد : قدرتی که بخواهد به ما حمله کند اندازه همسایه های ما نیست پس باید فرا منطقه ای عمل کند و از واکنش سریع برخوردار باشد.

رئیس کمیسون هسته ای مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در چنین وضعیتی تنها سازشکاران کوتاه می آیند .

این نماینده مجلس افزود : مسئولان می گویند در سایه برجام تهدیدات ازسر ما برداشته شد اگر چه ما برجام را پذیرفته ایم و تا انتها می رویم اما این حرف ها خلاف واقع است .

حجت الاسلام ذوالنور گفت : ما قبل از برجام هرسال 20 آزمایش موشکی انجام می دادیم و اعتراضی نبود اما حالا در طی یک سال گذشته فقط یک آزمایش انجام دادیم که فردای آن روز ، جلسه شورای امنیت تشکیل دادند و تحریم ها را افزایش دادند .

وی  با اشاره به پایگاه های آمریکا در بحرین و اقیانوس اطلس اضافه کرد : اگراین کشور بخواهد موشکی به سمت ایران بفرستد از زمان انفجارآن تا زمان شلیک موشک ما به قلب اسرائیل فقط هفت دقیقه زمان نیاز داست .

رئیس کمیسون هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت : تفکر افرادی چون شهید تهرانی مقدم ، کاظمی و آشتیانی باعث شد تا امروز تن و بدن دشمن از نام ایران بلرزد و این اندیشه باید ادامه یابد .

حجت الاسلام ذوالنوربا اشاره به معضل بیکاری گفت : باید با تفکر جهادی این مشکل را حل کنیم نه اینکه بگوییم ما ظرف سه سال این همه شغل ایجاد کرده ایم .

رئیس کمیسیون هسته ای مجلس شورای اسلامی ادامه داد :   فقط  40 درصد از ظرفیت شرکت های صنعتی مشغول به فعالیت هستند و بهتر است ذهن مردم را با آمارها ی اشتباه تغییر نکنیم.

وی گفت :  آمار هشت میلیون بیکار غیر قابل تحمل و کشنده است و با داشتن همه امکانات و جوانان تحصیلکرده و ذخایر آبی و خاکی نباید چنین وضعیتی داشته باشیم .

حجت الاسلام ذوالنور اضافه کرد : اگر چه بخشی از این مشکلات را جنگ و تحریم ها برما روا داشته اند اما نباید پشت تحریم ها سنگر بگیریم.

رئیس کمیسیون هسته ای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :درمان معضل بیکاری عمل به اقتصاد مقاومتی است .

 وی افزود : فریب لبخند دشمن اوضاع را پیچیده تر می کند زیرا آنان پشت لبخند شان قانون داماتو را تصویب می کنند و با پیمان شکنی تحریم ها را افزایش میدهند.

رئیس کمیسیون هسته ای مجلس شورای اسلامی بر داشتن بصیرت و خود اتکایی تاکید کرد .

وی با اشاره به شرایط قبل از انقلاب گفت : در آن سالها چهار هزار مستشار آمریکایی در ارتش حضور داشتند و هفت هزار پزشک هندی و بنگلادشی در درمانگا ها با قرص های گچی بیماران را درمان می کردند اما حالا در شاخه های مختلف علم پزشکی سرآمد هستیم و از  نقاط مختلف برای درمان به ایران می آیند .

حجت الاسلام ذوالنور گفت :  امروز آزادی قدس شریف در دستان ماست و با گام های بلند ، وحدت و ایستادگی این مسیر را طی می کنیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار