«خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به آسیب‌ها و مشکلات این روزهای زنان و دختران جامعه می‌پردازد.

نمایشی زنانه در انتهای خانه‌ای در خیابان بهارندا هنگامی کارگردان نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن اشاره به نمایشنامه این اثر اظهار داشت: نمایشنامه «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» نوشته محمد چرمشیر داستان اجتماعی است که به آسیب‌های روانی و معضلات دختران و زنان می‌پردازد. در واقع پنج زن در این خانه هستند که اتفاقی در گذشته، حال آنها را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: پنج سال پیش محمد چرمشیر این نمایشنامه را بر طبق ایده‌ها و نظرات من نوشت اما فرصت اجرا را پیدا نکردم؛ چرا که به دنبال موقعیت و شرایط مناسب بودم و سال گذشته با خواندن مطلبی، مصمم شدم تا این نمایش را اجرا کنم.

هنگامی تصریح کرد: سه ماه پیش دوباره به کمک دراماتورژ نمایش، ایده‌‌هایی را به نمایش اضافه کردم و نزدیک به یک ماه و نیم تمرین کردیم. اجرایمان از 24 بهمن در تماشاخانه ایرانشهر آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ در این اثر نمایشی لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج‌پور، شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

مرضیه ازگلی دراماتورژی این نمایش را انجام داده و هادی علی محمدی تهیه‌کننده و محمد قدس مدیر تولید «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» را برعهده دارند.

ندا هنگامی به تازگی نمایش «نیمروز اسکاتلند» را بر اساس نمایشنامه «مکبث» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا کرد و پیش‌تر نیز این اثر را در قالب اجرای عمومی به صحنه برده بود. این نمایش 24 بهمن تا 24 اسفندماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار