نماینده ولی فقیه در كردستان گفت: ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی با استفاده از زبان هنر، تاثیرگذاری خاصی در جامعه دارد.

زبان هنر بهترین فرصت برای ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی است
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در همایش فرهنگی «انقلابی بودن و انقلابی ماندن»، نشست نقد و بررسی فیلم «یتیم‌خانه ایران» اظهار داشت: زبان هنر بهترین فرصت برای ترویج و تبلیغ ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه به شمار می رود.
 
وی ادامه داد: زبان هنر دارای تاثیرگذاری بالایی است و در كنار این تاثیرگذاری ماندگاری بیشتری نیز دارد و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های در اختیار برای رسیدن به اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی ایران استفاده كرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان كردستان عنوان كرد: انقلاب اسلامی ایران ماهیتی فرهنگی داشت و به دلیل این ماهیت فرهنگی است كه امروز هم نفوذ و گسترش آن در سایر كشورهای جهان ادامه دارد و همه ما وظیفه داریم كه از این انقلاب دفاع كنیم.
 
وی انقلابی ماندن را یكی از ویژگی های اصلی دفاع از نظام اسلامی عنوان كرد و گفت: امروز دشمن تلاش می كند كه نسل جوان را از انقلاب و نظام مایوس كند ولی همه باید توجه داشته باشند كه دفاع از انقلاب و حفظ و اعتلای آن در عصر و شرایط حاضر دارای اهمیت زیادی است.
 
حسینی شاهرودی ضمن تاكید بر لزوم حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: این انقلاب با رشادت های زیادی به دست آمده و امروز حفظ آن از اهمیت بیشتری برخوردار است و در این راستا فعالان عرصه فرهنگ رسالتی به مراتب مهم‌تر و حیاتی تر بر عهده دارند.
 
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از شماری از فعالان عرصه فرهنگ استان كردستان، نماینده ولی فقیه در استان كردستان و سایر مسئولان و مدیران حاضر به تماشای فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» نشستند.
 
این همایش استانی به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان كردستان و حوزه هنری استان هم‌زمان با سالروز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار