اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان 650 مدرسه را برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده کرده است.

سید محمد میر پور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاستهای وزارت آموزش و پرورش و به جهت تکریم و منزلت همکاران فرهنگی در کشور و بر اساس مصوبه ستاد خدمات سفر، آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این زمینه به برنامه ریزی اسکان موقت میهمانان نوروزی در اصفهان پرداخته است.

وی با بیان اینکه 60 درصد ظرفیت را برای اسکان نوروزی در نظر گرفته ایم ادامه داد: در این خصوص 6500 کلاس درس در غالب 650 مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

میر پور افزود: سیستم ثبت نام و پذیرش به صورت اینترنتی و حضوری می باشد که ثبت نام اینترنتی از اول اسفند بارگذاری خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه اولویت اسکان برای فرهنگیان، کارمندان دولت، خانواده شهدا و جانبازان است خاطر نشان کرد: در صورت امکان ظرفیت بقیه اقشار را هم می توانیم پذیرا باشیم و این مدارس از 28 اسفند ماه تا قبل از 13 فروردین 96 آماده پذیرای میهمانان نوروزی می باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.