در جلسه مشترک استاندار قزوین با مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاوری کشور بر تشکیل ستاد راهبری استانی به منظور تسریع روند ایجاد مجتمع های کشاورزی تاکید شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ در این جلسه مقرر شد این ستاد با ریاست شخص استاندار و مدیران استانی در هفته آینده ، تشکیل شود .

انتخاب مشاور برای امکان سنجی و طراحی پروژه نودهک تاکستان از طریق ترک تشریفات از سوی شرکت شهرکهای کشاورزی تا پایان امسال و همچنین معرفی پروژه های دارای قابلیت تبدیل به مجتمع گلخانه ای پس از بازدید میدانی و اخذ مصوبه ستاد راهبری استان به شرکت شهرکهای کشاورزی  از دیگر مصوبات این جلسه بود .

همچنین در این نشست پیشنهاد شد : شهرک صنعتی شال بدلیل نبود استقبال سرمایه گذاری در آن با توجه به زیر ساخت انجام شده و مصوبه شورای برنامه ریزی استان در مورخ 28 بهمن به شرکت شهرکهای کشاورزی برای ایجاد مجتمع گلخانه ای واگذار شود .

استاندار قزوین در این جلسه گفت : با توجه به مصوبه هیات دولت در صدد توسعه کشت گلخانه ای و انتقال تولید صیفی جات به فضای بسته  به منظور افزایش راندمان تولید و مصرف بهینه منابع آبی استان هستیم.

فریدون همتی افزود : قزوین بخاطر داشتن ظرفیتهای علمی و دانشگاهی و کشاورزی می تواند به قطب گلخانه کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار