فرماندار شهرستان اهر گفت: کولاک برف روبی در راه 40 روستای شهرستان اهر و جاده های اهر – کلیبر و اهر - تبریز را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان تبریز؛ گفت: علیرغم تلاش های پرسنل اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای شهرستان اهر با وسایط سنگین و نیمه سنگین، به علت کولاک برف روبی جهت بازگشایی راه 40 روستا و همچنین در گردنه سامبران به سمت کلیبر و همچنین در گردنه گویجه بل واقع در جاده اهر –  تبریز را با مشکل روبرو کرده است.
وی، افزود: از روستائیانی که راه روستاهای آنها بسته است انتظار داریم صبور باشند چرا که بعد از بازگشایی راه ها، بازهم به علت کولاک راه ها بسته می شود اما تلاش برای بازگشایی راه ها ادامه دارد.
عابدی، همچنین از مسافرانی که قصد حرکت از جاده های مواصلاتی شهرستان اهر و به خصوص در جاده اهر – تبریز و جاده اهر – کلیبر دارند خواست اگر سفرهای ضروری ندارند حرکت نکنند و در صورت اضطراری با ایمن حرکت کنند و به نکاتی که از سوی راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای و پلیس راه اعلام می شود گوش کرده تا سفر ایمنی داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.