رئیس شورای اسلامی شهر بادرود گفت: نمایشگاه بهاره بادرود از تاریخ 5 تا 15 اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین میرزائیان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به‌ منظور رفاه حال همشهریان برای خرید شب عید و نوروز با تصویب شورای شهر تصمیم به برپایی نمایشگاه بهاره گرفته شد.

وی افزود: این نمایشگاه از 5 اسفند به‌ صورت رسمی با 100 غرفه فروش انواع لباس، کیف و کفش، مواد غذایی، آجیل و خشکبار مواد بهداشتی و شوینده فعالیت خود را در جنب پارک شهر آغاز کرد.

رئیس شورای شهر بادرود تصریح کرد: در این نمایشگاه فروشندگان بومی بادرود و همچنین تولد کنندگان عمده پوشاک، کیف و کفش و سایر اصناف محصولات خود را 25 درصد ارزان‌تر از بازار به همشهریان عرضه کردند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با استقبال همشهریان مواجه شده، ادامه داد: فعالیت نمایشگاه بهاره بادرود تا 15 اسفند ادامه داشته و در این تاریخ خاتمه پیدا می‌کند.

میرزاییان در ادامه به مصوبه اخیر بودجه شورای شهر به شهرداری در خصوص ساخت سوله بازار روز در محل چهارشنبه‌بازار خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌ منظور دسترسی آسان و رفاه حال همشهریان در سرما و گرما با تصویب طرح ساخت سوله بازار روز در محل چهارشنبه‌بازار بادرود موافقت شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت این سوله در سال 96 حدود یک میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی‌شده، اضافه کرد: این سوله جهت جلوگیری از آلودگی ناشی از گرد و خاک، سرما و گرما ساخته می‌شود و بازار روز در آن برپا و همچنین آمادگی برگزاری نمایشگاهی اختصاصی کالا و محل نمایشگاه‌های فصلی را خواهد داشت.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار