فیلم کوتاه «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی که در سال ۱۳۹۵ کلید خورد، هم اکنون در مرحله ارسال به جشنواره‌های بین المللی است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم کوتاه «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی که در سال ۱۳۹۵ کلید خورد، هم اکنون در مرحله ارسال به جشنواره های بین المللی است.

این فیلم داستان یک روز در زندگی مرد عکاسی است که می‌خواهد به زندگی خود خاتمه دهد. 

پگاه ارضی نویسنده و کارگردان این اثر، فیلمسازی را در آکادمی فیلم نیویورک به اتمام رسانده و چندین فیلم کوتاه که موفق به کسب جوایز بین المللی شده اند ؛ چند کار مستند؛ و یک کار پشت صحنه برای استاد کیارستمی را در کارنامه خود دارد. 

پگاه ارضی امسال موفق به گرفتن مجوز کارگردانی شد و امیدوار است تا در سال ۹۶ فیلم بلند خود را کلید زند. او در شهریور امسال نیز یکی از داوران  در بیست و هشتمین جشنواره جیرونا در اسپانیا بود.

عوامل فیلم کوتاه «بازگشت» عبارتند از: نویسنده و گارگردان: پگاه ارضی، تهیه کنندگان: پیمان شاه محمدی و تورج ثمینی پور، بازیگران: حسین مسلمی، دلارا نوشین، معین ضرابی، فیلمبردار: سعید براتی،صدابردار:حسین بشاش، منشی صحنه: سپیده پریزن،گریم: پریسا کاشانیان،مدیر تولید: اسماعیل جلایر،دستیار کارگردان وبرنامه ریز: امیر دریانی،تدوین: سروش طباطبایی و صداگذار: حسن مهدوی، عکاس:نوید ارضی،گروه تولید:بهرنگ شیرین زاده،سعید فروزنده فر،سلمان رمضانی.


انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار