معاون وزیر دفاع در بازدید از منطقه آزاد انزلی از ساخت شناورهای دریایی در بندرکاسپین خبرداد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امیر دریادار رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در این بازدید با اشاره به احداث مراکز تعمیر و ساخت انواع شناورهای و کشتی های غیرنظامی در منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به زیر ساخت های موجود در منطقه آزاد و موقعیت بسیار مناسب مجتمع بندری کاسپین در این منطقه می توان خدمات لازم را به کشتی های نظامی و غیر نظامی ارائه داد. 

وی ظرفیت های منطقه آزاد انزلی را میان پنج کشور حاشیه خزر کم نظیر دانست و گفت: قرار گرفتن منطقه آزاد انزلی در مسیر کریدورهای بین المللی و زمینه تولید ثروت و اشتغالزایی را در این منطقه فراهم کرده و امیدواریم به زودی شاهد یک مجموعه توانمند تولیدی و تعمیراتی انواع شناورها در این مکان باشیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم در این بازدید با تبیین اهداف و کارکرد مجتمع بندری کاسپین گفت: این مجتمع بندری بزرگترین بندر حوزه خزر است که از 22 پست اسکله آن 21 پست با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.
 
آقای رضا مسرور با اشاره به حجم مبادلات کالا با کشور های حاشیه خزر به خصوص روسیه افزود : منطقه آزاد انزلی آماده جذب سرمایه گذاری دربخش دریایی ، کشتی سازی ، خدمات کشتیرانی است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.