اتباع 5کشور خارجی در نخستین دوره آموزش زبان فارسی در دانشگاه شیراز شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر ابراهیم گشتاسبی سرپرست دانشگاه شیراز گفت: اتباع پنج کشور در نخستین دوره آموزش زبان فارسی این مرکز شرکت و گواهینامه مرکز آموزش زبان فارسی را دریافت کردند.

 
وی افزود: متقاضیان از کشورهای مختلف آلمان، ایتالیا، فیلیپین، ترکیه و عراق پاییز امسال برای آموزش زبان فارسی ثبت نام و در دوره 1 ماهه این مرکز شرکت کردند.
 
گشتاسبی با بیان اینکه کلاس‏های این مرکز به تجهیزات شنیداری و دیداری به روز آموزشی، آزمایشگاه زبان، کتابخانه و اینترنت پرسرعت  مجهز است، افزود: دوره‌ های آموزشی زبان فارسی با نظارت شورای علمی مرکز و  استادان صاحب‌نظر آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و مدرسان با تجربه برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این مرکز امکان برگزاری دوره‏ های تخصصی در شاخه‏ ادبیات فارسی کلاسیک و معاصر، فلسفه اسلامی، جامعه شناسی، تاریخ اسلام، معماری اسلامی و ایران شناسی وجود دارد و دوره آموزش زبان فارسی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در 6 سطح مقدماتی، میانی و پیشرفته تشکیل می شود.
 
گشتاسبی  تصریح کرد: تا کنون 200 دانشجوی غیر ایرانی از کشور های مختلف در دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه با کشور های مختلف تفاهم نامه همکاری علمی امضاء کرده است.
 
گفتنی است، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شیراز خردادماه امسال در  مراسمی آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.