فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از کشف 38 رأس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "سعید حاجی آبادی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس عنوان کرد: به منظور تحقق منويات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهاي قاچاق و در پی تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید علیزاده و پاسگاه خانه شور شهرستان ثلاث باباجانی با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و رصد محورهای مواصلاتی و ایجاد کمین در مسیرهای قاچاق رو موفق به کشف دو محموله قاچاق احشام شدند.
وي ادامه داد: در این عملیات 21 رأس گاو و 17 رأس گوسفند قاچاق کشف و در این خصوص سه نفر دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: متهمان که اهل و ساکن شهرستان ثلاث باباجانی هستند، در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کردند که مقصد این محموله قاچاق کشور عراق بوده است.
سرهنگ حاجی آبادی با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: پديده قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز بروز سایر جرايم در جامعه است و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.