فیلم‌های کمدی درلیست فیلم‌های نوروزی هستند که می توانند با جذابیتی که دارند مخاطب را در این ایام چند بار به سینما بکشانند .

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت : امسال از ژانرهای  مختلف  در نوروز فیلم داریم و این به جذب مخاطب کمک می‌کند. 
 
تهیه‌کننده فیلم «آس و پاس» تصریح کرد : فیلم‌های کمدی در لیست فیلم‌های نوروزی هستند که می توانند با جذابیتی که دارند مخاطب را در این ایام چند بار به سینما بکشانند. 

علیخانی خاطر نشان کرد : در کل در سینمای ما با بضاعتی که دارد در  چند نوع ژانر بیشتر فیلم تولید نمی‌شود که با این وجود این معضل در  تولید سینمای ایران فیلم‌های اکران نوروز گزینه‌های مناسبی هستند . 

این تهیه‌کننده  اظهار داشت : ما باید برای تولیدات سینما کاری کنیم که از اکران‌های پر رونق مقطعی گذر کنیم و همه ایام سال را به اکران نوروز و تابستان تبدیل کنیم . 

علیخانی در مورد بازخورد  مخاطب هم با چیدمان اکران نوروز ادامه داد : مردم قبل از اهالی سینما حتی با یک تبلیغ ساده متوجه فیلم خوب و بد می‌شوند و فیلم خودشان را انتخاب می‌کنند، نکته مهم این است که باید فیلم‌ها  طوری برنامه‌ریزی و انتخاب شود که هر قشری با هر رده تحصیلی و طبقه‌ای بتواند از فیلم‌ها استفاده کند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار