دومین ساخته علی ملاقلی پور، که هم چنان به دنبال سرمایه می گردد به جنگ درونی انسان با خودش می‌پردازد.

«گاو بازی» هنوز در انتظار سرمایه‌گذار/ روایت درگیری انسان با خود
علی ملاقلی‌پور کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «گاوبازی» اظهار داشت: فیلمنامه این فیلم حدود شش ماه است که نوشته شده و با یکی از تهیه‌کنندگان سینما که خیلی فیلمنامه را دوست داشت، به توافق رسیدم.
 
وی ادامه داد: الان فیلمنامه «گاوبازی» در مرحله پیدا کردن سرمایه‌گذارش است؛ چون هر سرمایه‌گذاری، بابت هر فیلمی سرمایه نمی‌گذارد و پیدا کردن این سرمایه گذار، پروسه‌ای می‌خواهد که ما فیلمنامه را به او بدهیم، سرمایه‌گذار فیلمنامه را بخواند و ببیند که اصلا با اهداف او منطبق هست یا نه.
 
ملاقلی‌پور ادامه داد: ما همچنان با سرمایه‌گذاری به توافق نرسیدیم. هرچند که خیلی ها بعد از خواندن فیلمنامه، ابراز تمایل برای همکاری کردند، ولی خیلی از سرمایه‌گذارهای جدید نمی‌دانند که هزینه‌ها در سینما مثل دیگر صنعت‌ها، به دلیل تورم زیاد شده است و هزینه ساخت یک فیلم معمولی برای سال نود و شش حدود یک و نیم تا دو میلیارد برآورد می‌شود.
 
کارگردان «قندون جهیزیه» اظهار داشت: فیلمنامه «گاو بازی» خیلی تماشاگر پسند و فیلمی بکر است. در فضای پر التهاب و پر ماجرا روایت می‌شود و تلاش من به عنوان نویسنده این فیلم، این بود که هر دقیقه که می‌گذرد تماشاگر بیشتر جذب فیلم شود و متوجه گذران زمان نشود.
 
ملاقلی‌پور گفت: من به مسئله درگیری انسان با خودش پرداخته‌ام. این درگیری انسان با خود جهاد است. ما راجع به جنگ انسان‌ها با هم فیلم‌های زیادی ساخته‌ایم اما مردم بیشتر با خودشان درگیرند. من هم راجع به همین معضلات شخصی فیلمنامه را نوشته‌ام.
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار