رییس هیات کشتی خوزستان گفت: به علت انصراف هیات کشتی استان از حضور در تورنمنت بلغارستان تداخل این رقابت ها با مرحله نهایی انتخابی تیم ملی می باشد.

علت انصراف از رقابت های بلغارستان؛ تداخل رقابت ها با مرحله نهاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا مرعشیان، رییس هیات کشتی خوزستان پوشیدن دوبنده تیم ملی را با ارزش تر عنوان کرد و اظهار داشت: قرار بود 7 کشتی گیر خوزستانی به عنوان نمایندگان ایران در تورنمنت بلغارستان کشتی بگیرند، اما چون باید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حضور داشته باشند نمی توانیم کشتی گیران خود را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی افزود: قهرمانی تیم خوزستان در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان لیگ برتر کشور موجب شد که سهمیه حضور در جام نیکلای بلغارستان به خوزستان داده شود.

رییس هیات کشتی خوزستان تصریح کرد: اگر چه شرکت در این مسابقات به خوزستان سپرده شد اما چون کشتی گیران اصلی ما باید در انتخابی تیم ملی شرکت می کردند نمی توانستیم با تیم ضعیفی در این رقابت ها شرکت کنیم چون آبروی کشور و استان در میان بود لذا انصراف خود را اعلام کردیم.

مرعشیان اذعان داشت: قرار بر این بود که جام نیکلای بلغارستان خرداد ماه سال آینده برگزار شود و بر این اساس کار درخواست روادید و ویزای کشتی گیران خوزستانی برای شرکت در این رقابت ها را انجام دادیم، اما متاسفانه اعلام شده این مسابقات زودتر از موعد مقرر در فروردین ماه برگزار می شود بنابراین ما انصراف خود را اعلام نمودیم

وی خاطرنشان کرد: قصد داشتیم تیم جوانان استان را به این مسابقات اعزام کنیم اما متاسفانه چون با انتخابی تیم ملی جوانان تداخل دارد این کار را نیز نمی توانیم انجام دهیم.

علیرضا مرعشیان با بیان این که انتظار داریم فدراسیون سهمیه دیگری در خصوص اعزام تیم کشتی خوزستان به مسابقات بین المللی بدهد اذعان داشت: با توجه به قهرمانی کشتی فرنگی خوزستان در رده نوجوانان کشور امیدواریم در رده پایه ها تیم خوزستان را به یک تورنمنت بین المللی اعزام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.