مسؤول یادمان شهدای منطقه عملیاتی فتح المبین شوش ترویج فرهنگ ایثاروشهادت را از اولویت های راهیان نور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛فرحان منصوری، مسؤول یادمان شهدای منطقه عملیاتی فتح المبین شوش گفت: طبق پیش‌بینی قرارگاه مرکزی راهیان‌نور یک میلیون زائر راهیان‌نور از مناطق عملیاتی و یادمان فتح‌المبین شوش بازدید می‌کنند.

فرحان منصوری اظهار کرد:از 25اسفندماه تا 15فروردین روزانه بیش از 13هزار گردشگر و راهیان نور منطقه عملیاتی و یادمان شهدا فتح‌المبین را زیارت می‌کنند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب را حائز اهمیت و اولویت برنامه‌های راهیان نور عنوان کرد و افزود: از مهر ماه امسال تا پایان بهمن ماه 400هزار زائر دانش‌آموز و دانشجو از این زیارتگاه بازدید به عمل آوردند.

مسؤول یادمان شهدای منطقه عملیاتی فتح المبین شوش از برگزاری آیین سالروز غرور‌آفرین عملیات فتح‌المبین به عنوان برنامه ملی و کشوری خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه معنوی و باشکوه در خور شأن عملیات غرورآفرین فتح‌المبین و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نیازمند همکاری و هم‌افزایی است.

منصوری در ادامه با اشاره به مشکلات تردد در مسیر راهیان‌نور به غرب کرخه بیان داشت: روشنایی جاده، امکانات خدماتی، فقدان پارکینگ مناسب و معضل پل شهید ناجیان از مشکلات عمده جهت تردد و رفاه حال راهیان نور و زائران این منطقه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.