شیشه کابین خلبان پرواز کاشان مشهد تعویض و پس از دریافت استانداردهای لازم آماده پرواز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در خصوص پرواز کاشان مشهد اظهار داشت: پرواز شماره 8086 مسیر «کاشان مشهد» روز گذشته ساعت 14 به دلیل شکسته شدن شیشه کابین خلبان و با تصمیم خلبان در فرودگاه اصفهان نشست.

رضا معمار  افزود: پس از بررسی مشخص شد نیاز به تعویض شیشه بوده و امکان ادامه پرواز برای هواپیما نیست، به همین دلیل مسافران داخل سالن پیاده شدن و اعتراض کردند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: رئیس فرودگاه در جمع مسافران حاضر شد و وضعیت را برای مسافران توضیح داد، سه دستگاه اتوبوس برای 130 نفر از مسافران گرفته شد و به یکی از هتل های اصفهان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مسافران پرواز «کاشان مشهد»، شب را در هتل سپری کردند و و پذیرایی شدند؛ شیشه کابین خلبان که از تهران ارسال شده بود تعویض و پس از دریافت استانداردهای لازم آماده پرواز شد.

معمار با بیان این که تمام هزینه های هتل و پذیرایی از مسافران به صورت رایگان صورت گرفت، عنوان کرد: صبح امروز مسافران از هتل به فرودگاه منتقل شدند و ساعت 6:50 هواپیما اصفهان را به مقصد مشهد ترک کرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.