مارین لوپن و فرانسوا اسولینو، دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، خواهان خروج این کشور از اتحادیه اروپا (فرگزیت) هستند.

فرگزیت؛ خواسته دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری فرانس بیست و چهار گزارش داد: هفت نامزد از یازده نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در کنگره  فدراسیون ملی اتحادیه های تولید کنندگان کشاورزی (F.N.S.E.A) شرکت کردند تا این شرکتهای درگیر بحران  را به اتخاذ سیاستهای کشاورزی مشترک متقاعد کنند. اما مارین لوپن و فرانسوا اسولینو  در این نشست از خروج فرانسه از اتحادیه اروپا دفاع کردند.

فرانسوا اسولینو، بنیانگذارحزب اتحادیه مردمی جمهوری خواه (UPR) در گفتگو با فرانس بیست و چهار هم از فرگزیت دفاع کرد و گفت: «من خواهان خروج از اتحادیه اروپا و ناحیه یورو  با استفاده از بند 50 پیمان اتحادیه اروپا هستم همان بندی که انگلیس آن را به اجرا گذاشته است.  اگر از اتحادیه اروپا خارج نشویم فرانسه باید به اجرای سیاستهای 25 سال گذشته اتحادیه اروپا و ناحیه یورو ادامه دهد، ناحیه ای که ضعیفترین رشد اقتصادی را نسبت به مناطق دیگر جهان داشته است. اگر از ناحیه یورو که قدرت رقابت فرانسه را کاسته است، خارج نشویم،  نرخ بیکاری فرانسه هم افزایش می یابد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار