دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: بعد از تعطیلات نوروز نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری با افت ۶۰۰ تومانی به طور متوسط ۴ هزار و ۵۰۰ تومان معادل دانه‌ای حداکثر ۴۵۰ تومان به فروش رسید.

فرزاد طلاکش دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ اظهار داشت: بعد از تعطیلات نوروز نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری با افت ۶۰۰ تومانی به طور متوسط ۴ هزار و ۵۰۰ تومان معادل دانه‌ای حداکثر ۴۵۰ تومان به فروش رسید.

وی در خصوص گلایه مندی مصرف کنندگان در تعطیلات نوروز مبنی بر نوسانات قیمت تخم مرغ افزود: نرخ تخم مرغ در ایام نوروز نسبت به اسفند ماه تفاوتی نداشته و تنها سودجویی مغازه داران منجر به فروش هر دانه تخم مرغ به نرخ ۵۰۰ تومان شد.

طلاکش با بیان اینکه کمبود تخم مرغی در داخل وجود ندارد، گفت: با مدیریت اعمال شده و توقف صادرات به دنبال آنفولانزای حاد پرندگان کمبودی در تولید و عرضه تخم مرغ وجود ندارد و تن‌ها افراد سودجو با چنین اظهاراتی قصد دارند که گران فروشی خود را توجیه نمایند.

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در خصوص آخرین وضعیت آنفولانزا حاد پرندگان تصریح کرد: گرچه انفولانزا حاد پرندگان به طور کاکل متوقف نشده، اما روند آن رو به کندی است به طوریکه در واحد‌های صنعتی گزارشی نداریم و تن‌ها این بیماری در برخی از واحدهای بومی و روستایی اخیرا گزارش شده که با کنترل تردد پرندگان خانگی و محلی پیش بینی می‌شود که تا پایان اردیبهشت ماه مورد خاصی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
تخم مرغ 250 تومانی شده 450 تومان الان در این مورد دقیقا تورم چند درصد هست ؟
آخرین اخبار