مساجد استان،قبل از اذان صبح سه شنبه،22 فروردین ماه میزبان معتکفان رجبیه خواهند بود.

حجت الاسلام سلم آبادی،معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و رییس ستاد اعتکاف استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت:250 مسجد در سطح استان برای معتکفان رجبیه پیش بینی شده است که در حال حاضر ظرفیت برخی از آن ها پر شده و به احتمال زیاد به تعداد مساجد افزوده خواهد شد.
وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این طرح از شنبه چهاردهم فروردین ماه به صورت اینترنتی و حضوری آغاز شده و پیش بینی می شود بیش از 20 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:در شهرستان بیرجند 49 مسجد آماده پذیرایی از معتکفان است که با توجه به داشتن شرایط و امکانات لازم انتخاب شده اند.
حجت الاسلام سلم آبادی افزود:250 روحانی در این سه روز به مساجد اعزام می شوند که شامل سخنران های کشوری و استانی خواهند بود.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی فرهنگی این طرح برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است،گفت: برگزاری حلقه های معرفت و مسابقه ی کشوری زلال قرآن از جمله برنامه های این سه روز است.
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: هزینه های اعتکاف بسته به شهرستان ها با توجه به خیران طرح متفاوت است و در شهرستان بیرجند 35 هزار تومان تعیین شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.