امام جمعه شهرستان اهر گفت: حمایت از سرمایه گذاری برای تولید و اشتغال در شهرستان اهر لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: متأسفانه بیشتر بیکاران شهرستان اهر را جوانان تحصیل  کرده تشکیل می دهند که حتی برای گذر زندگی و تشکیل خانواده با مشکلات مالی روبرو هستند که لازم است برای حل مشکل بیکاری آنها مردم و دستگاه های زیربط برای جذب سرمایه گذاری برای تولید پایدار در راستای اشتغال زایی اقدامات لازم را انجام دهند.
 
وی افزود: یکی از راههایی که می تواندزمینه حل مشکل بیکاری و تولید در جامعه باشد استفاده از امکانات داخلی و مصرف نکردن محصولات خارجی است که برای فرهنگ سازی در این زمینه افراد تأثیر گذار و نهادهای فرهنگی نقش بسزایی دارند.
 
در این جلسه رئیس دادگستری شهرستان اهر نیز از حل مشکلات فرا رو برای سرمایه گذارانی که جهت سرمایه گذاری به حمایت های قضایی نیاز دارند خبر داد.
 
حجت الاسلام محمدعلی نظری گفت: متأسفانه علیرغم وجود امکانات در بخش های معدن، کشاورزی و گردشگری برای جذب سرمایه گذار به علت سنگ اندازی از سوی ادارات و حتی شهروندان آنگونه که باید و شاید سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری تمایلی ندارند که دادگستری شهرستان اهر طبق قانون و رعایت حقوق دیگران از سرمایه گذاری حمایت می کند.
 
در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: ایجاد زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاری و تسهیل  در روند صدور مجوزها برای سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال از دغدغه های مهم مسئولان شهرستان اهر است.
 
مدد سمندریافزود: در راستای تحقق شعار سال در کنار تسهیلاتی که دولت پرداخت می کند، سرمایه گذارانی که بدون اتکاء به تسهیلات دولتی از طریق سرمایه خودشان می توانند در راستای اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشند از هیچ کاری دریغ نکنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.