مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از جزییات برگزاری ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

داود ثمری مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان و مکان افتتاحیه ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد را ۱۳ اردیبهشت ماه و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و گفت: آثار منتخب در این جشنواره طی مدت ۲ روز در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد به نمایش گذاشته شده و داوران طی بازدید از این آثار به داوری آن‌ها خواهند پرداخت.

به گفته وی، آثاری که حد نصاب رای داوران را کسب کنند، به عنوان سطح سوم بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند.

ثمری افزود: ۱۵ گروه علمی پزشکی و تجهیزات پزشکی، علوم دارویی، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی پلیمر، صنایع غذایی، الکترونیک و کنترل، هوافضا، مهندسی مکانیک، کشاورزی و منابع طبیعی، برق قدرت، مهندسی عمران، مخابرات و کامپیوتر و IT مهم‌ترین محورهای این جشنواره را در بر دارند.

وی تصریح کرد: در کنار این جشنواره چهار کارگاه آموزشی با عنوان‌های تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات فناوری، آینده پژوهی فناوری، آشنایی با راهکارهای ثبت پتنت (حق‌الاختراع) بین‌المللی و مالکیت فکری برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره‌ها می‌توانند به وب‌گاه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام جشنواره به نشانی www.iauctb.bmn.ir یا به دبیرخانه جشنواره‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار