همدان؛

تاچند ماه آینده افزایش کرایه اتوبوس در همدان نداریم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان همدان از ثابت ماندن قیمت اتوبوس های استان تا چند ماه آینده خبر داد.

تاچند ماه آینده افزایش کرایه اتوبوس در همدان نداریم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پور وخشوری با اشاره به اینکه تا دو سه ماه آینده برنامه‌ ای برای افزایش کرایه اتوبوس در همدان وجود ندارد افزود:سازمان اتوبوس رانی استان سعی کرده است کرایه اتوبوس را در قیمت پایین نگه دارد چرا که اقشار متوسط به سمت پایین جامعه از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند.

وی همچنین گفت :اگر 15 تا 20 درصد کرایه اتوبوس افزایش پیدا کند پاسخگوی هزینه‌های ما نخواهد بود چراکه نگاه ما ارائه خدمات اقشار متوسط به پایین جامعه با استفاده از این وسیله نقلیه عمومی است.

پور وخشوری همچنین با بیان اینکه 55 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی طی سال گذشته بازسازی شده اند گفت: 103 دستگاه اتوبوس در دست بهره‌ برداران بخش خصوصی بوده که تقریباً نیمی از آنها بازسازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با اشاره به اینکه قرارداد بازسازی تعدادی از اتوبوس‌های بخش خصوصی منعقد نشده و تعدادی نیز دارای ایراد ظاهری هستند، افزود: بالغ بر 60 تا 70 درصد اتوبوس‌های بخش خصوصی مشکلات قبلی را ندارند، اما باید به مرور بازسازی شوند.

وی با بیان اینکه از 103 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی تقریباً 55 دستگاه بازسازی شده افزود:استان همدان در زمینه بازسازی اتوبوس های داخل شهری در رده دوم یا سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ ص

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.