رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ساخت چندین بیمارستان در حاشیه شهر تهران و پروژه‎هاى در حال ساخت این دانشگاه گفت: بزرگترین بیمارستان سوختگى کشور تا پایان سال ٩٦ افتتاح مى شود.

بزرگترین بیمارستان سوختگى کشور تا پایان سال افتتاح مى‌شود/ ساخت چند بیمارستان در حاشیه شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد حاجى میراسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکى ایران در مراسم افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امام حسین (ع) در شهرستان بهارستان، در حاشیه تهران اظهار داشت: این منطقه با بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت یکی از پرتراکم‌ترین مناطق تهران بوده، اما تاکنون حتی یک تخت بیمارستانی هم در آن وجود نداشت و خوشحالیم که امروز اولین برگ زرین طرح تحول نظام سلامت در شهرستان بهارستان رونمایى شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای این شهرستان، این تعداد تخت بیمارستانی جوابگوی مردم نبوده و با حمایت وزیر بهداشت و با کمک خیرین، ما زمینی را در نسیم شهر به ساخت یک بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی اختصاص دادیم که به زودى کار ساخت آن آغاز مى‌شود.
 
حاجى میر اسماعیل عنوان کرد: از طرفی دو کلینیک ویژه در شهرستان بهارستان در حال احداث است که یکی از آن‌ها ۵۰ درصد و دیگری ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: خوشبختانه به مدد طرح تحول نظام سلامت، دانشگاه علوم پزشکی ایران که حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم را تحت پوشش خدمات خود داده توانسته خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دهد.  
 
وى با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکى ایران هفت بیمارستان دیگر در دست ساخت دارد، افزود: بزرگترین بیمارستان سوختگی کشور نیز در منطقه پنج در غرب تهران در حال ساخت است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا پایان سال افتتاح شود، همچنین یک بیمارستان روانپزشکی در غرب تهران در دست ساخت داریم.
 
حاجى میراسماعیل با بیان اینکه در بیمارستان‌هایی مانند شهدای هفت تیر و فیروزآبادی نیز اقدامات خوبی در حال انجام است، گفت: امیدواریم بتوانیم آن‌ها را تا پایان سال بخش هاى جدید این دو بیمارستان را افتتاح کنیم و ساخت ٢ بیمارستان در شهرستان‌های ملارد و قدس که به ترتیب ظرفیت ۱۶۰ و ۱۷۰ تختخوابی دارند، آغاز شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: کلنگ بیمارستانى ٢٣ سال قبل ساخت آن آغاز شده بود که با حمایت وزارت بهداشت و کمک خیرین ٥٠ درصد پروژه تکمیل شده و تا پایان سال ٩٦ افتتاح مى شود.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: از دکتر جهانگیری خواهش می‌کنم که حمایت‌شان را از طرح تحول سلامت ادامه دهند تا شیرینی این طرح بیش از این به کام مردم باشد و بتوانیم خدمات بهترى را به مردم عرضه کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار