150 نفر پارسال در مازندران به علت حادثه تصادف جان خود را از دست دادند.

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: 150 نفر پارسال در مازندران به علت حادثه تصادف جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 94، 7 درصد افزایش داشت.

وی افزود: مراکز ساری و میاندرود با تعداد ۲۵ نفر، بابل با ۲۱ و بهشهرو آمل با ۱۲ نفر بیشترین شهر و نور و رامسرهر کدام با تعداد دو نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید و بیشترین فوتی در ماه های مرداد با ۲۷، شهریور با ۱۷ و تیر با ۱۵ مورد بیشترین و کمترین آن با تعداد ۴ نفر در اسفند ثبت شد.

عباسی گفت: بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاد، گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال با آمار ۵۴ فوتی است و کمترین گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با دو فوتی گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به فوت تعداد ۱۰۸ نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی افزود: ۱۲۶ نفر راننده موتور و ۲۳ نفر هم سرنشین موتور هستند.

وی گفت: شایع ‌ترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار