‎‎نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفـت: در انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان از همه سلیقه ها کاندیدا برای انتخاب مردم تایید صلاحیت کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،‎آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ‎‎نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه امروز بندرعباس گفت:: مردم باید با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند وبه تصمیم شورای نگهبان احترام بگذارند.

وی افزود: سیاست و دیانت هیچگاه از هم جدا نمی شوند و امامان معصوم (ع) برای زنده نگهداشتن این آرمان توسط حکومت های ظالم وقت بارها زندانی شدند.

‎آیت الله نعیم آبادی با اشاره به هفته سلامت در کشور گفت: مردم، شهرداری ها و کارخانجات مسئول حفظ سلامت جامعه هستند و باید برای حفظ محیط زیست و تغذیه مناسب مشارکت کنند.

‎نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بندرعباس خواستار مشارکت مردم در فریضه الهی خمس شد و گفت: خمس توانایی انسان را برای مشارکت در امور خیر و انسان دوستانه بیشتر می کند.

‎آیت الله نعیم آبادی افزود: خدا خیر و شر را به انسان معرفی کرده و وظیفه هر مسلمان است که با تقویت ایمان و وجدان، سعادتمندی خود را در دنیا و آخرت تضمین کند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.