نیما فراهی گفت: امیدوارم با حمایت مخاطبان از اینگونه فیلم‌ها، ژانر وحشت رونق پیدا کند.

«زار»؛ تنها فیلم ایرانی ژانر وحشت در جشنواره جهانی فیلم فجر
نیما فراهی کارگردان فیلم سینمایی «زار» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اکران فیلم خود در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: تجربه تولید یک فیلم در ژانر وحشت سختی‌های خودش را دارد؛ چرا که عوامل با احتیاط در این گونه فیلم ها حضور پیدا می‌کنند و برای انتخاب بازیگرها نیز دستمان بسته است و نباید به بازیگران شناخته شده در فیلم‌هایمان نقشی بدهیم.  

وی ادامه داد: با این حال فکر می‌کنم ساخت فیلم در ژانر وحشت امکان پذیر است و تجربه ساخت این فیلم با تمام سختی‌هایش بسیار دلچسب بود.  

فراهی در خصوص موضوع فیلم خود افزود: فیلم ما در زیر مجموعه فیلم‌هایی نظیر «حلقه و کینه» است و مانند آنها به فضای متافیزیک و موجودات ارگانیک ورود کرده است. ترس فیلم ما از جنس هیجان این دنیایی نیست که امیدوارم مورد قبول مخاطبان قرار گیرد.  

این کارگردان سینما در مورد حضور فیلم خود در جشنواره‌ها تصریح کرد: تا به امروز امکان حضور فیلم «زار» در چندین جشنواره بین‌المللی نظیر جشنواره فیلم‌های ترسناک مسکو وجود داشته است؛ اما نمایش فیلم ما در این جشنواره ها قطعی نشده است. بنابراین اولین اکران فیلم زار در جشنوراه جهانی فیلم فجر است.  

در پایان نیما فراهی کارگردان فیلم سینمایی «زار» در خصوص حمایت از فیلم‌های ژانر وحشت تأکید کرد: امیدوارم با حمایت مخاطبین از اینگونه فیلم ها، ژانر وحشت رونق پیدا کند. چرا که تا به امروز وجود فیلم های ژانر وحشت در سینمای ایران خالی بوده است.

گفتنی است؛ فیلم «زار» به کارگردانی نیما فراهی در تابستان سال 1395 با بازیگران جوان تئاتر و سینما در ژانر وحشت ساخته شد و با محدودیت سنی 16 سال، اولین اکران خود را در جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه می‌کند.  
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
غ
۱۴:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
همین مونده شما تو این ژانر وارد بشین...
آخرین اخبار