دبیر ستادانتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه گفت: 151 نفر از کاندیداهای شورای شهر در شهرستان کهگیلویه تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  اسلام خسروی از تاییدصلاحیت تعداد 151 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه در هیات‌های اجرایی و شورای نظارت خبر داد و گفت:همه کاندیدای شورای اسلامی شهرستان در هیات‌های اجرایی تأییدصلاحیت شدند.

وی افزود: مدت زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیات‌های اجرایی در 24 فروردین به اتمام رسید، و هیات های اجرایی نتیجه بررسی ها را به هیات نظارت ارسال کردند که در مجموع کل داوطلبان ثبت نامی در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان تایید صلاحیت شدند.

خسروی با بیان اینکه 157 نفر در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند گفت: از این رقم 88 نفر در شهر دهدشت،‌ 16 نفر در شهر سوق ،19 نفر در شهرقلعه رئیسی و 28 نفر در شهر دیشموک تأیید صلاحیت شدند.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تعداد کل ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر در شهرستان کهگیلویه 157 نفر بوده اند گفت: تاکنون تعداد 6 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان انصراف دادند.

وی گفت: کاندیداهایی که قصد انصراف از کاندیداتوری دارند با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری انصراف خود را اعلام کنند.

معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه هرگونه تبلیغات قبل از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود افزود:تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات چه در روستاها و چه در شهرها خلاف قانون انتخابات است و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی افزود: فعالیت های فضای مجازی به صورت مستمر از سوی دستگاه های ذیربط رصد می شود و تبلیغ افراد و نامزدهای احتمالی در این فضاها در تایید یا رد صلاحیت آنان موثر است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.