دونده سرعتی کشورمان گفت: قطعی برق در زمان برگزاری مسابقات لیگ طلایی سبب شد تا استرس عجیبی بگیرم.

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی در رقابت های لیگ طلایی دو و میدانی بیان کرد: هرچند از قهرمانی در این رقابت ها راضی هستم اما برگزاری لیگ طلایی با قطعی برق همراه بود و همین امر سبب شد تا از احتمال از کار افتادن فتو فینیش استرس بگیرم. رقابت لیگ طلایی در زمان اوج تمریناتم برگزار شد و با توجه به اینکه قرار است فردا(11 اردیبهشت) به فرانسه بروم، تصمیم گرفتم در یک مسابقه داخلی شرکت کنم.

وی افزود: از فرانسه به باکو، محل برگزاری رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی می روم. 26 اردیبهشت باید برای برگزاری ماده 100 متر این رقابت ها روی پیست بروم. 

تفتیان ادامه داد: چند دونده آفریقایی، عربی، آذربایجانی و ترک از اصلی ترین حریفان من در باکو محسوب می شوند اما من هم تمرینات خوبی انجام داده ام و برای کسب بهترین نتیجه به بازی های کشورهای اسلامی می روم. قرار است در مواد 100 و 4 در 100 متر این بازی ها شرکت کنم.

وی درمورد رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا بیان کرد: نتیجه گیری در این رقابت ها هدف اصلی ام است. با توجه به اینکه تمریناتم را دیر آغاز کردم در بازی های کشورهای اسلامی در اوج آمادگی جسمانی قرار نمی گیرم اما برای مسابقات قهرمانی آسیا وضعیت بدنی ام به بهترین شکل می رسد. البته در فاصله زمانی بین این 2 رقابت در چند رقابت تدارکاتی در اروپا هم شرکت می کنم.

رکورددار ماده سرعت دو و میدانی کشورمان در مورد ارزیابی خود از عملکرد دوندگان و پرتابگران ایرانی در باکو تصریح کرد: تمام دو و میدانی کارانی که در این رقابت شرکت می کنند دنبال کسب بهترین نتیجه هستند و امیدوارم بتوانیم در باکو مدال های زیادی به دست آوریم. برای حضور مسابقات جهانی هم باید به رکورد 10:12 ثانیه برسیم که این امر تا حدی کار ما را سخت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار