دختری جوان که اقدام به درج مطالب توهین آمیز در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و درج مطالب توهین آمیز در شبکه اجتماعی تلگرام تیمی از پلیس فتا وارد عمل شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس با یک سری تحقیقات مشخصات فرد ایجاد کننده پروفایل را بدست آورده و وی را به پلیس فتا احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: مرد جوان در بازجویی‌های بعمل آمده اظهار داشت که مالک شماره تلفن بوده، لیکن مدتی شماره تلفن را مسدود کرده است و هیچ شناخت و اطلاعات نسبت به شاکی و درج مطلب توهین آمیز در پروفایلش ندارد.

سرهنگ قدمگاهی افزود: کارشناسان پلیس فتا در ادامه تحقیقات با استفاده از مهندسی اجتماعی، متهم را که دختری جوان است، شناسایی کردند.

وی گفت: متهم که دختر عمه شاکی است در بازجویی‌های بعمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعلام داشت در پی اختلافات قبلی قصد انتقام داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: هیچ ردپایی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و این فضا دستمایه انتقام و شوخی و غرض ورزی نیست.

انتهای پیام // ح.. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.