یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

آخرین کتاب هاشمی رفسنجانی در بوستان کتاب نمایشگاه

بوستان کتاب تعدادی بالغ بر 2 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه سال جاری عرضه کرده است.

محمدباقر انصاری رییس موسسه بوستان کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بوستان کتاب امسال 49 چاپ نخست و 166 بازچاپ در کنار کتاب‌هایی که از سالیان پیش تولید کرده است، دارد. و به طور کلی با تعدادی بالغ بر 2 هزار عنوان در نمایشگاه شرکت کرده است.

انصاری در خصوص کیفیت غرفه بیان داشت: غرفه تثبیت شده همان غرفه سال پیش است و مسئولان لطف کردند که آن را در اختیار ما قرار دادند. هر چند ما بالغ بر 7599 عنوان کتاب داریم و باز هم فضا کوچک است و شرمنده علاقمندان کتاب می‌شویم.

وی افزود: کتاب «رمزهای عاشورا» با موضوع درنگی بر قیام امام حسین(ع) که تقریبا آخرین کتاب هاشمی رفسنجانی است، یکی از عناوین جدید بوستان کتاب است .

همچنین در حوزه‌های سبک زندگی یا تربیت اسلامی کتابی از عطیه الهی که در مورد تربیت اسلامی کودک است یا «دختران مهتاب پسران آفتاب» که آسیب‌شناسی روابط دختران و پسران است و تذکره شاعران روحانی به نام «رواق اشراق» را می‌توانم نام ببرم. کتاب «اولی الالباب» دکتر بیرجندی نیز کتاب خوبی در حوزه سبک زندگی است. کتاب «البدیع» که اولین کتاب بدیعی جهان اسلام در حوزه بلاغت و فصاحت با ترجمه و تحقیق دکتر کارگر است نیز یکی از کتاب‌های قابل ذکر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار