مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور مسولان بهزیستی استان اصفهان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در اين مراسم  معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک روز معلم و گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهری، حادثه تلخ و ناگوار معدن در گلستان را تسليت گفت. وی بر نقش مهم مدیران و مربیان در امر تربیت نونهالان مهد های کودک اشاره كرد و بر لزوم و اهميت تربیت، شناخت و شکوفایی استعداد ها ی بالقوه کودکان تاكيد نمود.

دكتر مرضیه فرشاد رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در مهد های کودک را از الزامات مهد هاي كودك دانست. و در پایان از مدیران حاضر در جلسه خواست تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود روند آموزش در مهد های کودک به اداره بهزيستي شهرستان اصفهان ارائه نمايند.

در ادامه اين مراسم سيد اصغر فياض معاون توانبخشي اداره كل بهزيستي استان اصفهان، ضمن تبريك روز معلم و تقدير و تشكر از تلاش ها و زحمات تمامي مربيان زحمت كش و دلسوز در جامعه و بخصوص مربيان شاغل در بهزيستي، اجرای طرح تحول آموزشي را با هدف افزایش کیفیت در امور آموزش قابل توجه دانست و به سبک و روش های آموزشی در مراكز تحت نظارت بهزيستي اشاره داشت و ابراز اميدواري كرد شاهد تحول نظام آموزش در بهزيستي باشيم.

در حاشيه برگزاري اين مراسم دكتر سعيد محمدي مديريت اداره بهزيستي شهرستان اصفهان، ضمن تبریک و گراميداشت سالروز معلم و کارگر، و تسليت حادثه غم انگيز استان گلستان، جایگاه تعلیم و تربیت در شکل گیری هویت فردی و اجتماعی را حائز اهميت برشمرد و با بيان اينكه تعلیم و تعلم فرایندی توقف ناپذیر است گفت: در دنیای امروز ارتباط تنگاتنگی در امر آموزش وجود دارد.

گفتني است اين مراسم با اجراي زيباي گروه سرود ناشنوايان، اجراي گروه موسيقي كاويان ، برنامه هاي و متنوع ديگر همراه بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.