سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندری مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس گفت: این نمایشگاه ساعت 18 روز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور مقامات استانی به صورت رسمی افتتاح می‌‌شود و همه‌روزه از ساعت 15:30 تا 21:30 پذیرای علاقمه‌مندان است.
 
اسکندری افزود: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات تولیدی و پژوهشی اعم از ماشین ‌آلات، انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل‌های خوراکی، دامپزشکی و واکسن‌های دامی، دارو و مکمل‌های غذایی، تجهیزات و لوازم مرغ‌داری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی خود را به نمایش می‌گذارند.
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه بین‌المللی زمینه برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای متخصصان کشور در حوزه‌های مختلف و در راستای افزایش سطح مبادلات تجاری فراهم شده است. توسعه صادرات غیر‌نفتی، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه‌ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت‌کنندگان، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
 
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته 18 تا 21 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار