عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی گفت:حدود 20 روزی است که استعفایم به دست کیهانی رسیده اما متاسفانه تاکنون موافقت نکرده است.

سجادمرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد استعفای خود از عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: نزدیک به 20 روزی است که نامه استعفایم به دست کیهانی رسیده اما متاسفانه تاکنون با استعفایم موافقت نشده است. من رئیس کمیته استقامت بودم و آن برنامه هایی را که مد نظر داشتم مسئولان انجام ندادند همین موضوع باعث شد تا از سمتم استعفا دهم جایی که اختیار نداشته باشم، دلیلی برای کار کردن نمی بینم.

وی ادامه داد: حرفم را راحت می‌زنم و از کسی هم ترس ندارم.دوست داشتم مسابقات استقامت و نیمه استقامت را در دریا و در سطح پایین برگزار کنم، راهکار دیگر من این بود 30 نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دعوت کنم و مربی و اردو هم با نظر خودم باشد و آن افرادی را که از استعداد فراوانی برخوردار هستند را به اردوهای تیم ملی دعوت کنم ولی متاسفانه هیچ از این تفکراتی که مد نظرم بود اجرا نشد، برای هیچ فرد خاصی خودم را خرج نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم از اسم من استفاده کنند. اگر قرار باشد خودم را خرج کنم تنها برای دو و میدانی و ورزشکاران است؛ اگر هم به فدراسیون آمدم فقط به این خاطر بود.

مرادی درباره شخصیت کیهانی، گفت: من با کیهانی هیچ مشکلی ندارم، او نه تنها فرد خوب و دلسوزی برای دو و میدانی محسوب می شود بلکه تمام تلاشش این است که دو و میدانی را به روزهای خوبش بازگرداند. من آدمی نیستم که در جایی سمت بگیرم و بخواهم تابع دیگری باشم.تنها در صورتی به فدراسیون بازخواهم گشت که اهدافی را که در ذهن دارم بتوانم بدون هیچ مشکل خاصی پیاده کنم.با یک جا نشستن و جلسه گذاشتن چیزی درست نمی‌شود.

قهرمان بازی های آسیایی 2010 گوانجگو درباره ورزشکاران اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اذعان کرد: اعتقاد دارم فدراسیون باید ورزشکارانی را به این مسابقات اعزام می کرد که از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار بودند. ای کاش اعضای کمیته فنی فدراسیون به جای 10 دونده افراد بیش تری را به باکو می فرستادند تا بتوانند با کسب تجربه در سال های آینده به دو و میدانی کشور کمک کنند. اگر من جای کیهانی بودم دست از تنگ نظری بر می داشتم.

دارنده مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا در ادامه افزود: در حال حاضر در بدنه تیم ملی دو و میدانی ورزشکارانی هستند که از آینده درخشانی برخوردارند. به طور مثال فدراسیون باید دوندگان استقامت و نیمه استقامت را به مسابقات برون مرزی زیادی اعزام کند تا آنان آبدیده شوند. در بیش تر کشورهای معتبر اروپایی و آمریکایی مسئولان این کشورها از سنین پایین روی این ورزشکاران کار می کنند تا زمانی که بزرگ شوند، برای کشورشان در میادین جهانی و المپیک مفید باشند و نتیجه اش همین می شود که دوندگان شان بهترین نتایج را در مسابقات کسب می کنند.

دارنده مدال طلای یونیور سیاد جهانی دانشجویان در پاسخ به این سوال که آیا کیهانی برای دو و میدانی مفید بوده است یا خیر،گفت: کیهانی آدم خوبی است و به شدت عاشق دو و میدانی است. الان هم هر کمکی از دستم بر بیاید بدون هیچ چشم داشتی انجام می دهم. اگر قرار است به ما هم سمتی داده شود، باید تمام اختیارات آن را هم بدهند. دوست ندارم اختیاری ندهند و زمانی که ورزشکاران استقامت و فوق استقامت نتایج خوبی را کسب نکنند تمام تقصیرات به گردن من بیافتد و همین امر می تواند به ضرر من تمام شود. باز هم می گویم تنها در صورتی به دو و میدانی باز خواهم گشت که راهکارهایی را که مد نظرم است بدون مشکل خاصی پیاده کنم. برای هیچ فرد خاصی خودم را خرج نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم از اسم من استفاده کنند.

دارنده مدال نقره بازی های داخل سالن آسیا در پایان در مورد این که به دو و میدانی باز می گردد یا خیر، بیان کرد: قصدی برای بازگشت به دو و میدانی ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار