رئیس ورزش و جوانان ملایر از اجرای 18 برنامه همزمان با هفته جوان در این شهرستان خبر داد.

اجرای 18 برنامه همزمان با هفته جوان در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامحسین اکبری با گرامیداشت هفته جوان به همه جوانان اظهار کرد: همزمان با هفته جوان برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام، دیدار سازمان‌های مردم‌نهاد با فرماندار و امام جمعه ملایر و گردهمایی سمن‌ها را از جمله این برنامه‌ها در این هفته در ملایر دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری جشن بزرگ روز جوان در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه با مشارکت و همکاری اداره ارشاد، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و برخی نهادهای مردمی سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه در سینمافرهنگیان با حضور جوانان ملایر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی «صبح و نشاط» در ملایر اشاره کرد و افزود: محوری‌ترین برنامه هفته جوان این همایش بود که جمعه هفته گذشته با حضور حدود یکصد هزار نفر از مردم ورزش‌دوست ملایر برگزار شد.

اکبری تصریح کرد: این برنامه به صورت زنده در برنامه «صبح و نشاط» از شبکه سوم سیما پخش و به قید قرعه نیز به بیش 150 نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

وی در ادامه برگزاری کارگاه جوان و خانواده‌، کارگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را نیز از دیگر برنامه‌های هفته جوان در ملایر برشمرد و افزود: مسابقه باشگاه‌های کاراته شهرستان ملایر از دیگر برنامه‌های هفته جوان در ملایر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر برگزاری جشن 313 و پخش مستقیم سیمای استان، برگزاری مسابقات اسکیت دختران و پسران و برگزاری مسابقات سه‌گانه دختران را از دیگر برنامه‌های هفته جوان در ملایر برشمرد.

وی از معرفی جوان نخبه به ستاد نماز جمعه شهرستان ملایر و تقدیر از جوان نخبه در نماز جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: تهیه بروشورهای زندگی نامه حضرت علی‌اکبر(ع) تهیه بروشورهای با عنوان ازدواج آسان، اجرای جنگ‌های شادی در بخش‌های سامن و جوکار توسط سمن‌ها و اجرای برنامه موسیقی سنتی توسط سمن‌ها نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر خواهد بود.
 
انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.