فرماندار اندیمشک گفت: نام جوان ایرانی یادآور حماسه و ایثار و افتخارآفرینی در عرصه های مختلف است و بی گمان جوانان، سرمایه های اصلی ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛پیمان جهانگیری ،فرماندار اندیمشک افزود: جوانان نیاز به شور و نشاط و جنب و جوش دارند که باید زمینه وجد و نشاط جوانان به شکلی عقلایی و منطقی و مطابق با هنجارهای جامعه فراهم گردد.

وی اظهار داشت: توجه به مسائل و مشکلات جوانان از جمله اشتغال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می بایست در اولویت قرار بگیرد که ما مسئولان شهرستان نیز برای برطرف کردن مشکلات جوانان مصمم هستیم و برنامه های خوبی در حوزه های مختلف جهت ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفته که انشالله بزودی شاهد ثمرات آن خواهیم بود.

در ادامه کیومرث آریان متین ،رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک به بیان کارهای صورت گرفته در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: بیشترین قشر مردم اندیمشک به لحاظ سنی را جوانان تشکیل می دهند که نشان دهنده ظرفیت بالای شهرستان در زمینه منابع انسانی جوان و توانمند است.

 وی کارهای صورت گرفته در حوزه جوانان را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: آینده اندیمشک با حضور جوانانش آینده ای روشن و توسعه یافته خواهد بود.
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اندیمشک در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد و مسائل مربوط به جوانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.