معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از کمبود 1300 معلم و 200 نیروی خدماتی خبر داد و گفت: در حال حاضر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد از طریق حق‌التدریس معلمان شاغل و نیروهای پیش‌دبستانی تأمین می‌شوند.

در استان بوشهر 1300 معلم مورد نیاز است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس فتحی با بیان اینکه در استان بوشهر 1300 معلم و 200 نیروی خدماتی مورد نیاز است که در حال حاضر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد از طریق حق‌التدریس معلمان شاغل و نیروهای پیش‌دبستانی تأمین می‌شوند، اظهار داشت: در سال جاری افزایش حقوق فوق العاده نداشته‌ایم اما مثل کارکنان دولت 10 درصد افزایش اعمال می‌شود و هر گونه خبری که در این شرایط رسانه‌ای شود دروغ است.
 
وی ضمن اشاره به اینکه در شهرستان دشتی به جهت تلاش‌های متعددی که در بخش‌های آموزشی و پرورشی صورت گرفته شاهد موفقیت‌های ارزشمندی بودیم که با هم‌دلی و هم‌راهی همه‌کسانی که مسؤولیت دارند و تلاش می‌کنند به دست آمده است، اضافه کرد: به جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان در کنکور سراسری با همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طرح نخبه‌پروری در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله شهرستان دشتی اجرا شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان بوشهر یادآور شد: نگاه ما به این برنامه یک برنامه بلندمدت است که قطعاً با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت روزبه‌روز شاهد تأثیرگذاری بیشتر آن خواهیم بود.

وی افزود: اهمیت کار در مجموعه تعلیم و تربیت و آن نقشی که در سند بنیادین به‌عنوان نقش معلم و مربی به‌عنوان راهبر تربیتی تعریف‌شده برای ما مهم است و به دنبال این هستیم که بتوانیم فرزندانی را تحویل جامعه اسلامی که هرکدام بتوانند در مسؤولیت‌هایی که می‌پذیرند انسان‌های مؤثر،کارا، اثرگذار و موفقی باشند.

فتحی در خصوص کمبود نیروهای خدماتی در سطح آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت: در حال حاضر 980 نیروی خدماتی، آشپز و راننده در این بخش‌ها مشغول به خدمت هستند و حدود 200 نیروی خدماتی کمبود داریم که تاکنون مجوز جذب و به‌کارگیری آنها نتوانسته‌ایم به دست بیاوریم.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.