شهرکرد؛

آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی

تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور، تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ در استان آغاز شد.

وی افزود: مهلت قانونی تبلیغات داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی تا ساعت ۲۴ چهارشنبه آینده ۲۷ اردیبهشت به مدت یک هفته می‌باشد.

مردانی با بیان تبلیغات و رقابت ۴ هزار و ۵۴۵ داوطلب این دوره از انتخابات در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای این انتخابات ۴ هزار و ۷۰۸ داوطلب شامل یک هزار و یک نفر در حوزه شهری و ۳ هزار و ۷۰۷ نفر در حوزه روستایی در استان ثبت نام کردند که ۱۳۳ نفر از این تعداد انصراف دادند و در مجموع صلاحیت ۳۰ نفر از این داوطلبین هم احراز نشد.

وی اضافه کرد: ۹۴۲ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان پیش بینی شده است.

مردانی یادآور شد: رأی گیری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرهای شهرکرد و بروجن، به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار