خبرهای پلیس فارس در روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم گفت: مأموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام گشت زنی و كنترل محورهای مواصلاتی، به یك دستگاه کامیون و یك دستگاه سورای پژو 405 مشکوک و با تمهیدات لازم آن ها را متوقف کردند.

 
وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته، مشخص شد این خودروها حامل 13 رأس گاو بدون هرگونه مجوز دامپزشکی و 280 قوطی 3 كیلویی كنسرو ذرت قاچاق هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به دستگیری 2 نفر متهم در این رابطه، ادامه داد: ارزش این محوله های كشف شده بالغ بر 380 میلیون ریال برآورد شده است.
 
اقرار سارق به 45 فقره سرقت  
رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك سارق منزل و كشف 45 فقره سرقت از وی خبر داد.
 
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: مأموران با بررسی صحنه های سرقت و دوربین های مداربسته محل وقوع جرائم، متوجه شدند سرقت ها توسط فردی به هویت "م-پ" که از سارقان حرفه ای و سابقه دار است، انجام شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: تحقیقات پلیس پیرامون شناسایی و دستگیری وی ادامه داشت تا اینكه مأموران مطلع شدند نامبرده هنگام سرقت در شهرستان خرم آباد دستگیر و به زندان منتقل شده است.
 
حیدری با بیان اینكه پس از هماهنگی قضایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی به آن شهرستان اعزام و متهم به مرکز استان انتقال داده شد، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به 45 فقره سرقت منزل در شهرستان شیراز اقرار كه صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد 31 نفر از شکات شناسائی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار