رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران گفت: این صندوق از گسترش زیرساخت‌های علمی کشور و توسعه سطح کیفی آن استفاده می‌کند.

12/// استقبال بنیاد علم از گسترش زیرساخت‌های علمی کشور
نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پتانسیل‌های علمی دانشجویان اظهار داشت: ما باید از ظرفیت‌های علمی کشور استفاده بهینه را ببریم تا زیرساخت‌های کشور توسعه پیدا کنند.
 
وی بیان کرد: صندوق از گسترش و توسعه زیر ساخت‌ها استقبال می‌کند و با برنامه دقیقی سعی در رقم زدن آینده‌ای خوب برای کشور است.
 
ضرغام ادامه داد: مراکز آموزشیار ظرفیت‌های بالقوه خوبی برخوردار هستند که اگر به آن‌ها پرداخته شود به سرمایه‌های بالفعل اضافه می‌شوند بنابراین با توجه به این ظرفیت‌های بالقوه می‌توان سرمایه تولید کرد.
 
وی عنوان کرد: اتاق علم با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی علم در صندوق تشکیل شده است و در این راستا صندوق حمایت ویژه‌ای از جوانان نخبه دانشگاهی انجام می‌دهد.
 
ضرغام تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌ای با موضوع همکاری در زمینه اجرای ۵ طرح تحقیقاتی پسادکتری و ۱۵ طرح پژوهشی در راستای مقررات، سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده در صندوق و دانشگاه یاسوج انجام شده است.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار