کتاب دانشنامه زیبایی شناسی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرفروش شد.

میثم رادمهر مسئول فنی انتشارات فرهنگستان هنر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دانشنامه زیبایی‌شناسی بریش کات که توسط جمعی از مترجمان ترجمه و توسط انتشارات فرهنگستان هنر منتشر شده است در لیست پرفروش‌های این انتشاراتی در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار دارد. کتاب دیگر این انتشاراتی که در این دوره نمایشگاه کتاب پرفروش شد، کتاب تاریخ زشتی، امیرتواکو ترجمه هما بینا و کیانوش انصاری و اصلاح گر سرکش اثر رضا عباسی است. 

وی افزود: مجموعه ده جلدی فلسفه و حکمت که توسط جمعی از نویسندگان از جمله محمود خاتمی، محمود عبادیان، علی شیخ‌الاسلامی، علی رامین، شهرام پازوکی و محمد ضیمران نوشته شده و انتشارات فرهنگستان هنر آن را منتشر کرده است در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرفروش شد.  

مسئول فنی انتشارات فرهنگستان هنر با اشاره به کتاب‌های پرفروش دیگر این انتشاراتی اظهار داشت: کتاب زیبایی‌شناسی و ذهنیت اثر کانت و نیچه،  درآمدی بر فلسفه هنر نویل کارو، تاریخ زیبایی ترجمه هما بینا،  مکتب نگارگری تبریز یعقوب اژن و کتاب مکتب نگارگری اصفهان از همین نویسنده در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران پرفروش شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار