مدیر کل امور مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: حقوق اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بر اساس میزان افزایش سال ٩٦ محاسبه و پرداخت شد.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی پرداخت شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛یونس کریم نژاد مدیر کل امور مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی حقوق اردیبهشت ماه را با اعمال افزایش سال ٩٦ دریافت کردند و حقوق اردیبهشت ماه آنان از بیستم لغایت بیست و هفتم، مطابق با روال ماه های گذشته به حساب آنان واریز شد.

وی ادامه داد: مابه‌التفاوت مربوط به افزایش حقوق فروردین ماه نیز همزمان با حقوق خرداد به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی واریز می شود.

کریم نژادتاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری برای حداقل بگیران چهارده و نیم درصد و برای سایر سطوح دوازده و نیم درصد است و در سال ٩٦ نیز همچون سه سال گذشته و از زمان استقرار دولت تدبیر و امید در همه سال ها میزان افزایش حقوق بازنشستگان بیش از نرخ تورم بوده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مستمر بگیرم هنوز حقوق ازدیبهشت واریز نشده
Germany
حمید
۱۲:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا حقوق مستمری بگیرم اما گفتن ۲۷ واریز میشه اما واریز نشده دستم خالی یکاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
پیرزاده
۱۵:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
با سلام ۲روزه حقوق من ریخته شده هنوز از مابه التفاوت خبری نیست. لطفا پیگیری کنید ما که دستمون به جایی بند نیست جواب نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی پرویزیان
۱۵:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
می خواستم بدانم ایا صحت دارد که سی وپنج سال خدمت سی روزحوق محاسبه می کردد اکر این طور هست اعلان فرمایید
آخرین اخبار