علیرضا بهرامی ضمن بیان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنسول گری‌های دبی و امارتهای شمالی از تدارک 16 صندوق در محل سرکنسولگری خبر داد.

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری داریم/16 صندوق در محل سرکنسولگری تدارک دیده شده است
علیرضا بهرامی، سرکنسول ایران در دبی و امارتهای شمالی در گفتگو با خبرنگارسیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح روند برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در امارات پرداخت.

 سرکنسول کشورمان در دبی و امارت‌های شمالی با اعلام آمادگی برای برگزاری انتخابات افزود: به فضل الهی این سرکنسولگری آمادگی کاملی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال نظم و انضباط و آرامش را دارد و مهیای میزبانی از ایرانیان ست.
 
وی با اشاره به حضور بیش از 350 هزار ایرانی مقیم این کشور و تردد تعداد زیادی از اتباع کشورمان که بعنوان گردشگر، لنجداران و تاجران در امارات حضور دارند، بیان داشت: امیدواریم مشارکت هموطنان ارجمند در انتخابات همچون داخل ایران با شکوه و عظمت خاصی همراه باشد.

سرکنسول ایران در دبی افزود :این نمایندگی از ماه ها قبل با برگزاری جلسات منظم و متعدد زمینه برگزاری مناسب این انتخابات را فراهم نموده و جلسات هماهنگی با مقامات محل از قبیل مسئولین وزارت امور خارجه امارات در دبی، پلیس و نیروهای مسئول برقراری امنیت برگزار شده است تا انشاءالله روز انتخابات ،هم میهن نان عزیزمان با سهولت و راحتی در این امر مهم مشارکت کنند.

بهرامی در خصوص شعب اخذ رای و تعداد صندوق ها بیان داشت: دوازدهمین دوره انتخابات در امارات در دو حوزه اخذ رای در دبی و  ابوظبی برگزار خواهد شد، در دبی با توجه به کثرت شرکت کنندگان و تکریم هموطنان 16 صندوق در محل سرکنسولگری تدارک دیده شده است. همچنین به منظور سهولت در تردد ایرانیان و گردشگرانی که با نشانی نمایندگی آشنا نیستند در بیش از 6 نقطه امارات، دبی و شارجه سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده و این سرویسها از 7 صبح تا 17 عصر در خدمت هموطنان ارجمندمان خواهند بود. 

وی با اعلام زمان رای گیری تصریح کرد: رای گیری در دبی همزمان با سراسر کشور راس ساعت 8 صبح به وقت محلی با حضور اعضای هیاتهای اجرایی و ناظرین شورای نگهبان و همچنین معتمدین ایرانی آغاز و تا ساعت 18 عصر ادامه خواهد یافت و در صورت تمدید از سوی ستاد انتخابات کشور تا هر زمانی که ابلاغ گردد، ادامه می‌یابد.
 
سرکنسول کشورمان همچنین  از هموطنان ایرانی درخواست کرد برای تسریع در اخذ رای آنان از آوردن وسایل و لوازم غیر ضرور از قبیل کیف، چمدان و ... جداً خودداری نمایند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار