کرمان؛

اعزام 1800 مبلغ به مناطق مختلف کرمان در ماه مبارک رمضان

مسئول اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان از اعزام هزارو ۸۰۰ روحانی به مناطق مختلف کرمان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 1800 مبلغ به مناطق مختلف کرمان در ماه مبارک رمضان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام علیدادی مسئول اعزام و استقرار روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام یک هزار و ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق محروم در ماه مبارک رمضان خبرداد.

وی با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان کرمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  هزار و ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان به‌ویژه مناطق محروم در جنوب و شرق استان اعزام شده است.

وی افزود: تعدادی از مبلغان و مبلغات اعزامی از طرف دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، مشهد، اصفهان و دفاتر سازمان در سراسر کشور و نیروهای بومی داخل استان و تعدادی نیز از سوی بیوت علمای عظام و مراجع تلقید به کرمان آمدند و پس از نیازسنجی و بررسی‌های لازم اعزام شدند.

علیدادی  تصریح کرد: به تمامی تقاضاهای مردمی از روستاهای دور افتاده تا شهرها و ادارات، کارخانجات سراسر استان کرمان که تقاضانامه به اداره کل تبلیغات ارائه دادند، مبلغ اعزام شده است.

وی بیان احکام و احادیث، معرفی بیشتر دین مبین اسلام، قرائت و تفسیر قرآن کریم،تبیین سخنان مقام معظم رهبری و برپایی نماز جماعت، تببین فرهنگ مقاومت و ضرورت دفاع از حرم اهل بیت؛ سفارش در فراگیری معارف دین؛ لزوم تببین جنگ نرم را از جمله وظایف و مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار