کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران، نخستین مسابقه کتابخوانی سال 96 را با رجوع به کتاب خط امام (ره) و با هدف گرامی داشت یاد ایشان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آذر رمضانی ملکشاه مسئول کتابخانه تخصصی این نهاد گفت: در راستای آشنایی و تذکر منویات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نخستین مسابقه کتاب خوانی سال 96 این واحد را با محوریت وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) اجرا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به آنکه در فصل نهم و دهم کتاب خط امام، (مروری اجمالی بر اندیشه های امام خمینی) وصیتنامه ایشان گنجانده شد، به همین خاطر منبع مسابقه این کتاب در نظر گرفته شده است.

رمضانی ملکشاه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال پاسخ ها 30 خرداد خواهد بود، گفت: علاقمندان می توانند جهت دریافت سوالات به بخش کتابخانه تخصصی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری مازندران و یا به صورت حضوری به کتابخانه تخصصی حوزه هنری مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 33365870 و 33365871 داخلی 6 تماس بگیرند.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) را از پایگاه های معتبر اینترنتی نیز دریافت کنند، افزود: فصل 9 و 10 کتاب خط امام نیز مفصل به این موضوع پرداخته و علاقمندان می توانند جهت تهیه این کتاب به کتابفروشی های معتبر همچون پاتوق کتاب واقع در خیابان 18 دی ساری روبروی مسجد امام حسین (ع) مراجعه کنند.

مسابقه کتابخوانی حوزه هنری مازندران سالیان متوالی است که به همت کتابخانه تخصصی این مرکز برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.