150بسته سبد غذایی با مساعدت و همکاری خیران به ارزش 120میلیون ریال میان مددجویان تحت حمایت در دودانگه ساری توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی دامادی مدیر کمیته امداداد دودانگه ساری گفت توزیع سبد غذایی میان مددجویان در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به معیشت آنان انجام می شود.

وی با بیان برنامه های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان افزود: 150 بسته سبد غذایی با مساعدت و همکاری خیران و نیکوکاران به ارزش 120میلیون ریال میان مددجویان تحت حمایت در ایام ماه مبارک رمضان در دودانگه ساری توزیع می شود.

دامادی با بیان اینکه این سبدهای غذایی شامل حبوبات، مرغ، چای، ماکارونی و...است، افزود: این نهاد در ماه رمضان با برنامه ریزی های ویژه ،بستر مناسبی را فراهم می کند تاخیران ونیکوکاران در مسیری هدفمند نسبت به کمک و مساعدت به مددجویان تحت پوشش خدمات رسانی کنند .

رئیس کمیته امداد دودانگه با بیان اینکه در ماه رمضان با مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار می شود گفت: یکی از اهداف دیدار با مددجویان به همراه مسئولان وخیران، ایجاد زمینه مصاحبت آنان با خانواده های نیازمند است که در این دیدار ها مسئولان وخیران از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته وبه رسیدگی ورفع آن می پردازند.

وی احیای ارزشهای دینی در راستای همنشینی با فقرا ونیازمندان،تکریم آنان ، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و...را ازدیگر اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه برشمرد.

دامادی گفت: در دودانگه یک هزار و 828 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار