۱۴ پرواز جمعه ۱۲ خردادماه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مسافران باطل شد که پرواز‌ها اکثرا به شهرهای توریستی بوده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با تاکید بر اینکه در این روز مسافر شاکی نداشتیم افزود: شرکت‌های هواپیمایی سه و یا چهار روز قبل باطلی پرواز را به دلیل کمبود مسافر به ما اعلام می‌کنند و بر همین اساس فروش بلیت نیز صورت نمی‌گیرد و اگر در بعضی شرایط فروش بلیت هم صورت گرفته باشد، به مسافر اعلام و بلیت جایگزین برای آن در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: این پرواز‌ها معمولا چارتی هستند و تعداد مسافران در ماه رمضان کاهش می‌یابد که دلیل باطلی پرواز نیز همین است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: همچنین روزگذشته پرواز رامسر به مشهد به دلیل دیر رسیدن هواپیما با پنج ساعت تاخیر روبرو شده که تاخیر آن ارتباطی به فرودگاه مشهد ندارد و تاخیر از شهر مبدا پرواز بود.

جعفری خاطرنشان کرد: پرواز مشهد به شیراز نیز به دلیل نقص فنی با یک ساعت و ۴۵ دقیقه و پرواز مشهد اصفهان نیز ۵۵ دقیقه تاخیر داشته‌اند.

وی گفت: در اکثر مواقع زمانی که قرار است پرواز با تاخیر انجام شود، قبل از آن به مسافران از طریق پیامک اعلام می‌شود، اما افرادی که با واسطه بلیت تهیه می‌کنند ممکن است پیامک تاخیر پرواز به دست آن‌ها نرسد.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.