پیروزی ایران در بازی تدارکاتی مقابل مونته‌نگرو با دبل سردار آزمون، بازتاب ویژه ای در رسانه های روسی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی بامداد امروز (دوشنبه) در بازی تدارکاتی برابر مونته‌نگرو با نتیجه 2 بر یک پیروز شد که هر 2 گل ایران را سردار آزمون، مهاجم تیم روستوف در دقایق 11 و 60 به ثمر رساند.

گلزنی‌های سردار سبب شد تا رسانه‌های روسی خبر پیروزی ایران را با دبل سردار بازتاب ویژه‌ای دهند.

سایت شبکه آر اسپورت روسیه با درج تصویری از شادی سردار آزمون و مهدی طارمی نوشت: 2 گل سردار آزمون پیروزی را برای ایران در بازی دوستانه برابر مونته‌نگرو به ارمغان آورد.

بازتاب پیروزی ایران و دبل آزمون در رسانه های روسی+ تصاویر

در ادامه این خبر آمده است: تیم ملی مونته‌نگرو 10 ژوئن (20 خرداد) در بازی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه به مصاف ارمنستان می‌رود و ایران نیز 12 ژوئن (22 خرداد) در تهران میزبان ازبکستان است.

خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) هم با انتشار تصویری از سردار آزمون نوشت: تیم ملی ایران در بازی دوستانه با نتیجه 2 بر یک مونته‌نگرو را شکست داد. گل‌های ایران را در این بازی سردار آزمون، مهاجم تیم روستوف در دقایق 11 و 60 به ثمر رساند.

بازتاب پیروزی ایران و دبل آزمون در رسانه های روسی+ تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
دوتا ترکمن از استان گلستان به تیم ملی فوتبال دعوت شدن.آزمون و پورقاز. فوتبال و ورزش مال همه استان هاست باید سراسری فکر و سرمایه گذاشت.تیم نونهالان آق قلا با افتضاح ترین بودجه مرتب مقام کشوری میاره اما بازیکنانش همه بخاطر فقر و نداری به هدر میرن.بعد میگن چرا استقلال دوباره شش تائی شد؟مدیریت نداری آقا؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین.وارسته.
۲۲:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
الی.بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
میتونه رکورد باقری رو بزنه ولی دایی عمرآ
آخرین اخبار