طرح نظارت ویژه بر واحدهای صنفی شهرستان جهرم در ماه رمضان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد دانش‌نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالا و به‌ویژه کالاهای اصلی در این ماه، افزود: هر سال اکیپ‌هایی در قالب گشت مشترک تشکیل و بر بازار نظارت می‌کنند که هدف اصلی از اجرای این گشت‌ها نظارت و رصد دقیق‌تر بازار است.
 
وی ادامه داد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات در حوزه اصناف را با شماره تماس‌های 124، 54230049 و یا 5449033 گزارش خود را ارائه کنند.
 
دانش‌نیا بیان کرد: با اقدامات جهاد کشاورزی کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت و مرغ وارد شهرستان شده و این اداره نیز بر نحوه فروش و عرضه مستقیم در بین مردم نظارت دارد.
 
وی اظهار داشت: واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت می‌توانند تقاضای خود را در جهت توزیع اقلام کالاهای اساسی ارائه کرده و این اداره نیز پس از اخذ استعلامات لازم، واحدهای صنفی و عاملان توزیع را به جهاد کشاورزی جهت دریافت حواله معرفی می‌کند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم تصریح کرد: بخشداری‌های بخش‌های این شهرستان نیز می‌توانند با معرفی عاملان، اقلام کالاهای اساسی را جذب تا در مناطق روستایی نیز شاهد توزیع اقلام کالاهای اساسی باشیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار