رییس اداره زندان شهرستان قوچان از کاهش ۳۰ درصدی زندانیان جرایم مالی در زندان قوچان طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مصطفی بیات در نشست با اصحاب رسانه گفت:: امسال نیز به رسم هر ساله در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزازی این جشن کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، آبرومند و نیازمند است.

رییس اداره زندان شهرستان قوچان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۶ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان قوچان وجود دارد، گفت: میزان بدهی این زندانیان یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که به تعداد ۲۵ نفر آن محکوم بدهی مالی می‌باشد به میزان ۶ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال و ۷ نفر از محکومین به دلیل عدم پرداخت مهریه با بدهی ۴۵۰ سکه تمام بهار آزادی در زندان به سر می‌برند.

بیات افزود: در حال حاضر به تعداد ۴ نفر با محکومیت دیه که به جرم تصادف غیر عمد است که جمعا به میزان ۱ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال می‌باشد

وی با بیان اینکه ستاد دیه مردمی قصد کمک به آسیب دیده و آسیب رسان را دارد، گفت: سال گذشته برای اولین بار تعداد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان توسط جمع آوری کمک‌های خیرین و مسولین شهرستان به ۷۸ نفر رسید.

رییس اداره زندان شهرستان قوچان با اشاره به اینکه میزان بدهی زندانیان آزاد شده در سال گذشته ۷۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است، افزود: همچنین سال گذشته به میزان ۵۰ میلیون تومان جمع آوری از خیرین این شهرستان را داشیم که با کمک مددکاران باعث آزادی زندانیان شد

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.