پور علی گنجی: امیدوارم با حضور هواداران جشن صعود بگیریم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدواریم بتوانیم با حضور یک صد هزار هواداری که به ورزشگاه آزادی می آیند جشن صعود به جام جهانی را بر پا کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مرتضی پورعلی گنجی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: شرایط جسمانی خودم و تیم خوب است و خدا را شکر تمام بازیکنان در آمادگی مطلوب به سر می برند. اردوی اتریش هم اردوی خوبی بود و همه آماده‌ایم تا بتوانیم با شکست ازبکستان به جام جهانی صعود کنیم.
 
وی در مورد انتظارش از هواداران تیم ملی در دیدار با ازبکستان گفت:باید حتما در دیدار مقابل ازبکستان پیروز شویم تا به جام جهانی صعود کنیم از طرفی ازبکستان هم می‌آید که در این بازی شکست نخورد و همین امر موجب می شود تا حریف را دست کم نگیریم. از طرفی  هر 2 تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. بنابراین تماشاگران می‌توانند نقش تعیین کننده ای در این دیدار داشته باشند و امیدواریم بتوانیم با حضور یک صد هزار هواداری که به ورزشگاه آزادی می آیند جشن صعود به جام جهانی را بر پا کنیم.
 
مدافع تیم ملی در مورد دیدار با مونته‌نگرو گفت: بازی خوبی را مقابل مونته نگرو انجام دادیم و باید تعداد این‌طور بازی‌ها در سال زیاد باشد تا بازیکنان جوان تیم ملی با تجربه تر شوند. برخی بازیکنان ما تنها 5-4 بازی ملی انجام داده اند و باید این طور بازی‌ها زیاد انجام شود تا به تجربه آن ها افزوده شود.
 
وی در پایان درباره مورد اخراجش در دیدار مقابل مونته نگرو تصریح کرد: به نظرم کارت اول درست بود اما کارت دوم اشتباه بود چون حرکت خشنی انجام ندادم که مستحق کارت زرد باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار